Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 2, 2010

BUSANA IMPIANKU DI HARI PERSANDINGAN

ok x?p nmpk mcm da biase kan design ni?
YANG NI..MAK CKP OK....TP jgn guna 1wrna..guna 2wrna
aku pon suka gak yg ni...
yg ni..aku suke design dia kat blakang 2...yg ade butang2 tue...
suka sgt yg ni
Mak da warning xleh pakai cam ni?

HI.....da agak lama rasenyer xupdate blog ni.....sory guys!!lately ni agak bz dgnkerja2 kawen..kerja renov umh..n masalah2 yg xdjangka...huhhhhhh..last weekend aku da g servey kedai mak andam yg telah direkeman kan oleh sahabat karib aku...erin@along..kedai 2..sepupu dia nyer..so...dpt la good servc n best price.....pelamin n bj aku da bg gambaran pada kakak 2...tp still under progress lg..blom capai kata putus..al maklum la....kita kalu boleh kawen ni..skali je dlm idop..of course nk yg terbaik....so,bila kate terbaik!!!da tentu la cerewet!!sapa yg cerewet 2?aku ke mak andam..hihiihihiih....abaikan!orait...korg tau kan..aku da cite kat korg...aku nk mjlis kawen aku nnt bertemakan itam+putih+grey....so utk baju..aku nk pakai grey..atau cobination 3-3 warna 2....tp utk bunga aku nk sume ros merah menyala....utk design baju yg aku idamkan ade aku attach pic dia kat ats 2....aku suke sgt kain lace..ala2 sexy..tp xsexy sgt.....tp aku xkesah pon..!!!fmly pon ok!!!cume mak da ckp..JGN PAKAI BAJU ALA2 BERKEMBAN!!!MAK XKENAN...HUHUHUHUH....ok..will keep on mind..so guys..bg la cadangan design mana yg ok?kalu korg tnya aku..kat ne nk tempah?dlm pale otak ade 2 butik..samada MAN KAJANG,of course kat Kajang...@ BUSANA CINTA kat Pertama Complex...kalu fulus ok..man kajang la..kalu x...pertama sudah!!!

No comments:

Post a Comment