Monday, September 27, 2010

Sue n Dzul's Prewedding Teaser

Salam guys!!!

aku masih menghitung hari wpon hnya 3hr saje lg aku akan bergelar "isteri" kpd lelaki yg aku cintai...wahahahah..ayat xhingat...serius dude!!!my beloved boy...

hurmmm...korg jgn tiru mcm aku..sume bnda wat last mnt..n jgn jd sgt lembut n sopan santun cam aku...coz, bila vendor2 ni tgk kita cam ala2 baik gitu..suke amek kesempatan!!!bnyk sgt bnda last mnt yg bertukar..tp xmo cite skrg...pas kawen t aku cite...

hurm...last sun,kami g pre-wed...tp ni bukan salah Si Thukang Photographer ni salah Su&Dzul...dorg da booked kami awal2...tp sy yg mengDELAYkannyer!!!!akhirnyer, mereka ssh, kami pon ssh...p, pape pon..time kasih bnyk2 kpd team abg.azli..mereka sgt sporting n tidak kedekut masa..selalunyer,mereka2 ini yg akan ckp.."ok da....ckop da gmbr2 ni...!!"p mereka ini tidak spt "mereka2" itu...mereka tidak kisah akan masa mereka yg telah su&dzul curi....TQ SO MUCH ABG.AZLI N TEAM!!!!


PRE-WEDD ni kami shoot di Taman Puncak Jalil...lokasi yg agak menarik utk pre-wedd coz ade mcm2 replica rumah..jepon la,melayu la,china la...n lain2 lg....kami start shoot dr kol 4.30 smpai 7.30...nasib kami baik...coz xujan wpon time tue KL da lebat gileeeeeeee!!!!alhamdulillah..kalu ujan...aku xtau nk ckp hape....mgkin MR.Dzul yg mnjadi mangsa...kikiki...

actually, Mr.Dzul ni agak "kaku" kalu depan camera...dia da ckp awal2!!!"yang..b xtau nk tgkp gmbr...b xtau nk senyum cam ne...." n paling best...Mr.Dzul practise senyum depan aku...n tnya.."yang ok x senyum cam gini..ke gini..or cam gini...." kesiannyer la hai darling aku ni.... pape pon..Tq So Much b... (ayg tau, kalu b..mmg b xnk pre-wed ni..p b nk bg ayg happy..b ikotkn je apa yg ayg nk..)

MasyaALLAH....penatnyer, tuhan aja yg tau...dgn xbeli air...dgn 2-2 xmkn...(mulut pon da bau syurga..hahaha) nasib Si Thukang Photographer bwk air..makanya, 1botal air share 5org....aishhh...nasib dorg offer!!!kalu x mau pengsan kot..nk mntk malu..hahahahha...2 la korg, lain kali jgn jd mcm kami..sblm g pre-wed tue..bwk je pape yg boleh dikudap....smbil2 dorg tgh betol kan light, usha2 camera dorg tue...korg leh la wat sesi santap menyantap!!!p paling penting air..bwk air lebih2....
so....jom layannnnnnnnnnnnnnnn beberapa keping pic kami yg telah di email kan oleh photographer aku....

hehehe..ni br nk mula...Mr.Dzul blom dpt senyuman yg dia
da tunjok kat aku ritu..hahah


 "menghitung hari..detik demi detik....lalalal"

  ha...tgk tue..dia da start da......

"Melangkah Ke Jalan itu....."Alam Perkahwinan"

ok...kami nk balik!!!hr sudah gelap....

p/s: tq so much to along n aman coz sudi meminjamkan gitar kapak itu....jasamu dikenang!!!

ok x?hurmmm...ikot korg la kan..korg ade pendapat masing2...but 4 me n dzul...kami suke je ngan kerja dorg....ade lg..pic2 lain..tp xsempat lg nk upload..pas kawen kita layan lg ok....n pada sapa2 yg nk kan tenaga kerja mereka ini..boleh la call direct n tnya price ngan dorg...apa yg aku leh ckp...harga dorg, sgt patutan n dorg sgt sporting...maybe meraka ini sgt sesuai kpd bakal2 pengantin yg inginkan pakej yg menarik, dgn harga yg sesuai dgn fulus yg ade dikocek seluar kamu itu....

***sila clik di picha itu..utk mendapatkn hasil yg "berbaloi-baloi" huhuhh

Photographer:-
AZLI @ PAK LI
hp : 013-3517517
EMAIL : hireus@thestoryshooter.com


Thursday, September 23, 2010

Majlis Makan Percuma Dr 11am-5pm

WHAT???
Majlis makan-makan!!!!
Where???
Dewan Serbaguna
Taman Tasek Ampang Hilir
Ampang, KL
When???
3 Oct 2010, Sunday
-
-
-
-
-
-
N YOU ARE INVITED!!!!!!!!!!
-
-
-
-
-
-

Salam sume...sory la aku da lama sgt2 ni xupdate belog....sgt bz..bnyk bnda yg last mnt berubah..mcm2...bj kawen tukar + tema pon tukar kit....MUA nikah pon tukar, time nikah pon tukar..haishhhhhh..dugaan kan.....xper la..sume pon msih under control wpon ade sedikit frust disini....huargggggggggggg :( xmo cite nnt sedeh...just let it b...will share wif u guys after 3rd oct....tamo ilang mood celoteh di kala ini...

p pape pon..aku rindu ngan korg sume....xsempat nk bc belog korg...but lunch time 2..dpt la jengok2 jiran terdekat n komen kit2....aku kan nk cuti...su last mnt lg!!!ade keje urgent yg bertimbun!!!manyak gileeeeeeeeeee......walaweiiiiiiii!!!!phuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....lap peloh kit.....

KENAPA TETIBA NK UPDATE?
korg..mjlis ni..mjlis aku...tggal 8hr je lg kowt...aku xde pon lg bau2 nk menjempot korg2 ni dtg majlis aku...sat g ade bunyi2 lak kan..ckp kawen pon xjempot..p cite gempaq!!!!p ade seseorg yg telah membuat entry untuk menjempot tetamu hadir?sapakah dia?heheheh...bila melihat entry beliau..br aku tersedar..sesungguhnyer, aku juga perlu membuat entry sedemikian ...sila lihat ini... Ayahanda Zul ....ayah zul merupakan kenalan rapat kpd fmLY AKU..ms tunang dulu...Ayahanda Zul merangkap "Juru Cakap" bg pihak pompuan...huhuhuh...aku yg nk kawen pon xwat2 lg entry menjempot korg..taw2...ayah zul da wat...sungguh xde kesedaran sivik...maafkan aku yer!!!!sgt bz..nnt korg pon..kalu da wak2 cam gini..akan sama jugak!!ade je bnda last mnt yg bertukar....so mcm2 yg lupa..apa lg nk jengok n update belog...kalu aku ni..aku perlukan waktu yg sgt free br leh menaip..if not...ntah pape je kowt ayat aku taip nnt..phuiiiiiiiiiiiiiiiii.....lap peloh lg!!!

JADI KPD KAWAN2..RAKAN2...MY BELOVED FOLLOWERS...ATAU SESAPA SHJ YG RAJIN/MALAS/SEKALI SKALA/MAHUPON YG BR SHJ MEMBACE N MELIHAT BELONG INI DIKALA INI,DIWAKTU INI...SILALAH BERAMAI MENGHADIRKAN DIRI KE MAJLIS PERKAHWINAN SAYA, PADA HARI AHAD, 3/10/2010..BERTEMPAT DI DEWAN TAMAN TASEK AMPANG HILIR..BELAKANG HGWAY MRR2...(landmark:dewan ni betol2 blakang shell mrr2 ampang...)xrugi pon dtg...boleh mkn free + dpt doorgift lg....opssss!!!kalu leh dtg around 1.30...coz su sanding after zohor...en..tunang bising sanding 1pm...so kami sanding 2pm...after that leh tgkp gmbr!!!!

**ANDAI KATA NNT SY XTEGO...HARAP MAAF..TP KALU KAMU TIDAK MALU SPT SY..IF SY TGH LALU NNT...JERIT JE NAMA SAYA....TEGO JE...SY XSOMBUNK!!!!SY SGT PERAMAH.....TEGO LAH SY OK!!!!!WISH ME LUCK GUYS....IF SY SEMPAT SY AKAN UPDATE..IF NOT...KITA JUMPA AFTER 3/10/2010....SAYANG KAMU SEMUA..MUAXXXXXXXXX......

Sunday, September 5, 2010

TAHUN NI JADI RAYA KE?KE POSTPON THN DEPAN ? :p

Salam Lebaran guys....




TAHAN NI ADE RAYA KE?JADI RAYA KE?KE POSTPOND?hurmmmm..menda alah ni la yg bermain di pale aku skrg...ntah la...aku cam xteruja..xexcited pown nk raya....kalu korg tnya aku..."su bj raya ko bp pasang?kasut raya ko thn ni ko rembat bp pasang kat vincci?ko beli levis ke guees jeans?"aku akan jwb...."ehhh..nk raya da ke....?" keji kan...?p alhmdllah, dlm pada aku xteruja nk beraya, ibadah puase aku xlupakan....semangat 2, pose.....


gitu la mood aku dikala ini....cam xde nafsu nk beraya....kat pale ni asyik igt..."nk kawen...nk kawen...nk kawen..."mn2 aku g, mn2 kaki aku jejak..sume bnda2 kawen yg aku pk kan...tgk kasut pown...nk cr kasut kawen..tgk bj pown...tringat bj kawen, tgk handbeng pon, tringat utk kawen...segala2nyer adalah weddg stuff...smpai mak aku tego...."ehhh...kamu thn ni bj raya da siap ke?mak xdgr pown kamu nk cr2 bj raya..."heheheh...aku jwb..."mak....su kan nk kawen...su fokus kat kawen je....bj2 raya thn lepas,2thn lepas,3thn lepas..br lagi...ade 2, yg su pakai skali je kowttt...pas2 xpakai da...pakai je bj2 yg tue balik...."apa yg ibuku mampu jwb...hanya gelengan kepala shj....hahahha..


Tp aku xisau..mak aku jual br raya la kawan....aku da sebat kowt sepasang utk pakai raya..then 2bulan lepas, aku da order on9 1kebaya...p cam meriah la kowt aku nk pakai bj 2,,,,kalu pakai pown..g Open House kekawn...2 pown kalu sempat nk g la...kalu idak...jwbnyer, bj 2 aku pakai tok Raya Haji je nnt....kasut?kasut mmg aku beli...p utk kasut kawen....suar?bnyk lg kowt jeans2 aku yg lepas2...handbeg?utk kawen je....not 4 raya...t-shirt?hurmm....bj POLO RL aku n Mr.Dzul 2, br skali je aku pakai...masih cantik di dlm almari aku....sebut pasal baju ni....aku rase!!dlm bnyk2 brg yg Mr.Dzul beli...bj ni paling membazir..korg tau sehelai bj ni brpa?
-
-
-
-
-
-
-
-
RM750X2PCS=RM1500
-
-
-
-
-
-
-
-


ini lah bj itu...benang itu tiada emas pown..p mahal nk mams!!!!

da pas beli 2..br aku terpk...."Ya ALLAH...membazirnyer......" p bila aku ckp ngan Mr.Dzul..dia just ckp..."Pandai cari u'ang..kene pandai gune u'ang..b keje penat2..xkn b xleh nk beli brg2 mahal utk b....."lalalalalala....sy hnya mempu menjwb dgn menyanyi ank2 kecil.....hahahhah


tp lepas ni...sy xnk bg dia membazir lg..belikn "gold" tok aku lg bgs....(b, kalu beli LV,GUCCI,PRADA,FENDI,COACH...cam gitu xbazir b..... :P.) itu la manusia...bila setan dok duduk ats pale time shoping gitu la jadinyer....p thn ni...sy mmg xde pape pown utk raya...ckop sekadar sepasang bj raya(dr kedai ibu saya)saya beli dpt percuma shj..heheheh..kasut vincci bulan lepas yg 3pasang tue..masih ade lg..beg2 guess yg masih cantik, jeans thn lepas yg ms br, n t-shirt POLO ini...yes!!saya sudah boleh beraya.....ok...tetiba mood raya sy dtg lepas hbis type entry ini.....

Thursday, September 2, 2010

Alhamdullillah.....

ini saya...ehh, ini bukan saya........hiasan semata2....
kalu ini saya..jwbnyer, Mr.Dzul akn panchung pale saya
(hapa..ko igt body ko MALATOPS mcm model kat ats 2 nk tayang2....)

salam to all,

yes...1st of all....alhamdulillah..nmpknyer hr ni hr yg ke-24 kita berpuasa...sy hnya ketinggalan 6hr sahaja....uhukssssssss.....n daisypath tue da semakin susut..sesusut pinggang saya, ehh pinggang model di ats itu....sure korg cam terpk..."ape ke jadahnya, aku letak gambo kat ats 2...da la bulan pose..."heheheh, korg jgn la tgk bnyk kali...ckop hnya skali pndang....kalu korg nk taw, pic ni telah memotivasikan diri aku utk ramping spt ini...no muncit2 lg....n hr ni, aku g timbang....tiba2..aku cam nk jerit....."ouhhh...ouhhhhhhhhhhhhhhhh..berat aku da turun 2kg..ouhhh My God....alhamdulillah..amin..akhirnya berjaya jugak aku menurunkan lemak2,gula, air yg sudah terlebih dlm bdan ini....hahahah...."
gitu la ngupenyer, bila si Gemok berjaya menurunkn 2kg..harok 1 opis...hahahah...korg, korg bayangkn la...aku dpt maintain badan aku 46kg utk 6hari,ehh 6TAHUN......tup2, pas bukak mende alah besi kat gigi ni...."Sang Braces" taw2..berat aku mendadak naik 5kg dlm ms 3bulan....dr 46kg, tros melompatkn angkanya ke LIMA PULUH SATU KILO GRAM.....ha...cam ne tue...sakitnyer hati mak nyah..tuhan je yg taw tau......luluh nieh.....

tapi hr ni tidak lagi...ia telah susut...dan hari ini berat aku da 48kg..yeah2....mak suke taw!!!hati manyak senang.....Aku nk sblm aku diAKADkan 1st Oct ni....aku nk berat aku 46kg....skrg ni..pakai jeans tue cam pack sgt..huhhhhhhh!!!susah nk nafas...hahaha...now, 34-26-36....p aku nk cam dulu.... 32-25-36....(yg 36 tue aset mak hokey..xleh kasi turun....hahahah)

RAMAI KOWT, yg tego ckp...."SU KO SEMAKIN CANTIK GEMOK SUE....APA KO WAT NI?SANA ISI, SINI ISI...MMG ISI SESAJA KO NI....WEH..KO NK KAWEN...SUSUT SKET..."masyallah, mntk nyawa...aku rasa cam nk tarik je muncung dorg..p apa kan daya....aku syg korg..huahahah ...berkat korg tego aku 2...aku da susut 3kg...hahaha...

mana pompuan kat dunia ni yg suke, bila kita ckp@komen g taw...."u..cam da gemok sket.....@u....muke u 2 cam bnyk Jelawat(takut nk ckp betol2..choiiiiiiiii)....."..sapa yg bila org komen cam gini, org 2 akan senyum smpai ke telinga..sapa2?xde kan....itu la dia wanita....suke akan KECANTIKAN.....

sekian utk hr ni omelan sy..happy weekend guys!!jumpa isnen yeh...


Wednesday, September 1, 2010

KATAKku diSABATOJkan

Salam korang....

aku sedeh ni...aku xwat slah apa pown...xberdosa pown...xkhianat org pon..xaniaya org...segala-galenyer TIDAK!!!!!jd....kenapa ade manusia yg nk SABATOJ saya ni????????

nak tau napa sy mrh???..tgk ni
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
korg tgk??cacat kan....kete aku xde plate no...nasib opis ngan umh dekat...so
xde la aku isau sgt nk drive

haishhhh...pg td..cam biase la...aku kuar umh..g kat kete...tgh jln kaki nk smpai kat kete 2..aku tgk bersepah2 palate n plate no.kete aku 2...aku xtaw g yg 2 aku nyer...bila mata aku pndang je kat blakang kete 2...aku da nmpk da lain mcm....haishhh...ntah sapa punyer keje la??memula igt cam kene langgar, p korg pk logik la...kalu kene langgar da tentu la ade crash@kemek ke kan...p lgsg xde pape...cantik lg bontot kete aku yg tonggek 2..hehehehhe..just no je tercabut....ha, apakah maknenyer itu?

kenapa "DAJAL" itu menggatalkan tgnnya utk mencabutkan no.kete sy...adakah no.itu mengganggu peglihatan kamu wahai "si DAJAL"???ADE?ade ke?xde kan....hbis kalu xde, knpa ko cabut ha setannnnnnnnnnn????(ala2 haji bakhil mrh labu@labi)aku xfhm manusia ni....aku yg sebaik2 umat ni..lgsg xpenah kaco jiran2 aku...p dorg sggup wat cam gini?apa?korg igt aku ni cop duit...di saat2 aku tgh pening cari duit nk raya,nk kawen...ko leh cabut no.kete aku....biarpon murah?tp bg aku seposen itu amat berharga dikala ini....dgn sedehnyer, aku kutip balik hokey?kutip balik...no2 yg tercabut 2..sep sket duit...

pape pown..wahai "SI DAJAL" aku memaafkan ko, dgn harapan di satu pagi nnt...ko akan tekjut berok jugak mcm aku..bila ko dapati no kete ko tercabut jugak spt katak mondok aku 2....xpe!!wpon aku xtaw sapa kah gerangan mu wahai "SI DAJAL" tp Allah itu maha mngetahui segalanyer......