Thursday, September 2, 2010

Alhamdullillah.....

ini saya...ehh, ini bukan saya........hiasan semata2....
kalu ini saya..jwbnyer, Mr.Dzul akn panchung pale saya
(hapa..ko igt body ko MALATOPS mcm model kat ats 2 nk tayang2....)

salam to all,

yes...1st of all....alhamdulillah..nmpknyer hr ni hr yg ke-24 kita berpuasa...sy hnya ketinggalan 6hr sahaja....uhukssssssss.....n daisypath tue da semakin susut..sesusut pinggang saya, ehh pinggang model di ats itu....sure korg cam terpk..."ape ke jadahnya, aku letak gambo kat ats 2...da la bulan pose..."heheheh, korg jgn la tgk bnyk kali...ckop hnya skali pndang....kalu korg nk taw, pic ni telah memotivasikan diri aku utk ramping spt ini...no muncit2 lg....n hr ni, aku g timbang....tiba2..aku cam nk jerit....."ouhhh...ouhhhhhhhhhhhhhhhh..berat aku da turun 2kg..ouhhh My God....alhamdulillah..amin..akhirnya berjaya jugak aku menurunkan lemak2,gula, air yg sudah terlebih dlm bdan ini....hahahah...."
gitu la ngupenyer, bila si Gemok berjaya menurunkn 2kg..harok 1 opis...hahahah...korg, korg bayangkn la...aku dpt maintain badan aku 46kg utk 6hari,ehh 6TAHUN......tup2, pas bukak mende alah besi kat gigi ni...."Sang Braces" taw2..berat aku mendadak naik 5kg dlm ms 3bulan....dr 46kg, tros melompatkn angkanya ke LIMA PULUH SATU KILO GRAM.....ha...cam ne tue...sakitnyer hati mak nyah..tuhan je yg taw tau......luluh nieh.....

tapi hr ni tidak lagi...ia telah susut...dan hari ini berat aku da 48kg..yeah2....mak suke taw!!!hati manyak senang.....Aku nk sblm aku diAKADkan 1st Oct ni....aku nk berat aku 46kg....skrg ni..pakai jeans tue cam pack sgt..huhhhhhhh!!!susah nk nafas...hahaha...now, 34-26-36....p aku nk cam dulu.... 32-25-36....(yg 36 tue aset mak hokey..xleh kasi turun....hahahah)

RAMAI KOWT, yg tego ckp...."SU KO SEMAKIN CANTIK GEMOK SUE....APA KO WAT NI?SANA ISI, SINI ISI...MMG ISI SESAJA KO NI....WEH..KO NK KAWEN...SUSUT SKET..."masyallah, mntk nyawa...aku rasa cam nk tarik je muncung dorg..p apa kan daya....aku syg korg..huahahah ...berkat korg tego aku 2...aku da susut 3kg...hahaha...

mana pompuan kat dunia ni yg suke, bila kita ckp@komen g taw...."u..cam da gemok sket.....@u....muke u 2 cam bnyk Jelawat(takut nk ckp betol2..choiiiiiiiii)....."..sapa yg bila org komen cam gini, org 2 akan senyum smpai ke telinga..sapa2?xde kan....itu la dia wanita....suke akan KECANTIKAN.....

sekian utk hr ni omelan sy..happy weekend guys!!jumpa isnen yeh...


4 comments:

  1. hahhahaha...2 la nora!!alhamdulillah...leh gaya sakan la kawen nnt...no muncit2 anymore :p

    ReplyDelete
  2. hahaha..mmg kurus pown su ni!! hana maseh muncit lagik! adeyh..mcm mana ni??? tgk itu sedap, ini sedap..haish..susah betol! ni tgh craving for sushi..hurmm..cmne nak turun camni..hahaha..

    ReplyDelete
  3. hahahah....xlah...su tgk hana xgemok pon...standard size wat...nop!!!hana kene stop...leh mkn..p jgn bnyk2...kene jage2 skrg...heheh..marilah kita mengIKAT perot beramai2...

    ReplyDelete