Wednesday, September 1, 2010

KATAKku diSABATOJkan

Salam korang....

aku sedeh ni...aku xwat slah apa pown...xberdosa pown...xkhianat org pon..xaniaya org...segala-galenyer TIDAK!!!!!jd....kenapa ade manusia yg nk SABATOJ saya ni????????

nak tau napa sy mrh???..tgk ni
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
korg tgk??cacat kan....kete aku xde plate no...nasib opis ngan umh dekat...so
xde la aku isau sgt nk drive

haishhhh...pg td..cam biase la...aku kuar umh..g kat kete...tgh jln kaki nk smpai kat kete 2..aku tgk bersepah2 palate n plate no.kete aku 2...aku xtaw g yg 2 aku nyer...bila mata aku pndang je kat blakang kete 2...aku da nmpk da lain mcm....haishhh...ntah sapa punyer keje la??memula igt cam kene langgar, p korg pk logik la...kalu kene langgar da tentu la ade crash@kemek ke kan...p lgsg xde pape...cantik lg bontot kete aku yg tonggek 2..hehehehhe..just no je tercabut....ha, apakah maknenyer itu?

kenapa "DAJAL" itu menggatalkan tgnnya utk mencabutkan no.kete sy...adakah no.itu mengganggu peglihatan kamu wahai "si DAJAL"???ADE?ade ke?xde kan....hbis kalu xde, knpa ko cabut ha setannnnnnnnnnn????(ala2 haji bakhil mrh labu@labi)aku xfhm manusia ni....aku yg sebaik2 umat ni..lgsg xpenah kaco jiran2 aku...p dorg sggup wat cam gini?apa?korg igt aku ni cop duit...di saat2 aku tgh pening cari duit nk raya,nk kawen...ko leh cabut no.kete aku....biarpon murah?tp bg aku seposen itu amat berharga dikala ini....dgn sedehnyer, aku kutip balik hokey?kutip balik...no2 yg tercabut 2..sep sket duit...

pape pown..wahai "SI DAJAL" aku memaafkan ko, dgn harapan di satu pagi nnt...ko akan tekjut berok jugak mcm aku..bila ko dapati no kete ko tercabut jugak spt katak mondok aku 2....xpe!!wpon aku xtaw sapa kah gerangan mu wahai "SI DAJAL" tp Allah itu maha mngetahui segalanyer......

7 comments:

  1. aish bulan2 puasa pun ada orang wat macam tu ish2

    ReplyDelete
  2. 2 la....kalu melayu mmg la sgt xbaik orgnyer kan nora....

    ReplyDelete
  3. huhu..td tgk bontot ketanye dah cantek dah ek? hehehehe..jahat betul org tu...kite dah lah nak pakai byk duit kan? iskh...

    ReplyDelete
  4. hana....
    mmg nmpk cantik ngupenyer...sbb en.tunang da betolkn smlm...

    taw xper...biarkn mereka hana...tuhan je yg balas nnt....

    hana...su cam xsabar nk mkn kueh 2....yummyyyyyyy....

    ReplyDelete
  5. hihi..nnt berbuka kang makan k? tp jgn tak tggl utk raya sudah..hihi..

    ReplyDelete
  6. alahai siannya su...tp balasan tuhan akan bagi cash je kt org jahat tu..tunggu la..and yg best suria will get sumthing better soon..wait n c
    nway..su..diah nye phone rosak la.i tried to emel u but no reply..sbb esok su nk dtg my hs kan amek doorgift?pls email me soon yea..yg pasti diah mmg ada je kat rumah esok tunggu su

    ReplyDelete
  7. diah....2 la..cian su taw!!!hangin je...yes2!!insyallah, org2 dpt balasan...
    yes!!diah su nk g umh dia esk....k-k..su email skrg yeh...

    ReplyDelete