Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 1, 2010

Legaaaaaaaaa.....ALHAMDULLILLAH......

SALAM.....berjumpa kita utk entry kali ni...Alhamdullillah, nampaknyer kesihatan baik2 shj..cume duit simpanan yg demam2 sket...org tua2 ckp "dedor"..hhahahah...haishhhh...makin dekat hari, makin demam poket ni ha....tp pape pon nk tarik nafas jap n ckp.."Alhamdullillah.....amin...."....nk tau np aku cam lega jer...??hey..da tentu la sume bnda2 yg membenakkan pale otak ni da makin berkurangan...

hurm...entry ni da lama kat draft cume xpublish sbb perenggan 1 je pon yg br siap..hhahahah...gadis2...saya amat bz..yg teramat sgt sibuk nyer yer...smpai Lady-ss tego lg skali....."cik su ilang lg..."hahahah...awk,sy bz wak..ngan task br..ngan keje xtentu ms...kang tetiba bos suruh stayback...ha..sapa nk jwb...xkn nk balik kan...gaji sapa nk bayar...da la nk kawen...duit nk pakai...aishhhhhhhhhhh.....cpt la 3 oct ni...xsabar rasenyer nk cuti pjg...heheheeh...xsabar rasenyer nk bgn pg2, nk wat kopi utk Mr. Dzul, wat cokodok...nmpknyer suhu badan cik su semakin naik...haipssssssss...sudah2...jgn nk merepek yg bukan2 lg....

so uolsssss...aku da siap utk sume preparation...hehehehe....lg skali nk tarik nafas.......huhhhhhhh...legaaaaaaaaaaa.....mak andan, pelamin , baju, fotographer, katering, dewan, door gift, kusi+meja, PA systm....hurmm..pendek kate..sume da settle la....so xde la nk pening sgt..just pening nk cari duit jer.....

korg...aku tukar pelamin...xguna da box2 tue....hurmm....sbb mcm borink pulak....bila g kwn2 nyer wedding...sume pelamin yg sama....cam xbest pulak....so...ms tgh discuss ngan mak andam 2...dia suggest gune pelamin dia yg br...kakak 2 ckp.."sue..pelamin ni sgt sesuai kalu awk amek..awk kan nk wat garden n english wedding..??so akk cadangkan awk guna pelamin ni...ni pelamin br tau..blom ade org guna lg...."wah!!!sgt la berkenan bila Kak Lin tunjok gambo pelamin 2...so xpk apa da...tros ckp..."ok kak sy setuju!!!!" wpon pd awalnyer...hati ni mcm 50-50....

opssss.....korg mesti nk tau sapakah gerangan mak andam itu kan??maaf yer..harus dirahsiakan dulu..hahhahaha..xmo la ckp skrg...desingner dressku juga harus dirahsiakan....alah...bkn amek ngan Linda Rahim @ Pak Abu pon..p pape pon..aku percayakan hasil keje tgn mereka2 ni...bg aku...cantik n ok....so...tggu entry selepas aku kawen ok...aku kan bg tau ngan sapa aku amek..
uolssss....pelamin aku ala2 cam gini la....so..korg da leh bayagkan x???

No comments:

Post a Comment