Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 29, 2010

INI BAJU SAYA KA????

HUHUH....ats permintaan seorg rakan...CIK NIZA tunang kepada Juraimi..telah mengREQUESTkan utk melihat bj sy..katenyer..."xkn apai je g fitting..su xde?".....hahahha..makanya, ini gueh kasi ama lo tgk gambar gueh pakei busana kawen....tp sik, mintak ampon ya..kerna, sebetolnya, gueh ngak pake bj ini dong...ngak bisa sieh...nnt ngak ade surprisenya lagi kalu lo udah tau bj gueh mau pakei...knpa tetiba ckp indon nie...???maaf yer..aku taksub layan BENCI BILANG CINTA@astro ria....hahahahah

"niza....niza kate nk tgk su pakai bj kawen kan..so ni ha?cantik x?cantik kan...kalu xcantik ckp dlm hati je..jgn bg org dengar...hahhaaha...memula igt nk pakai bj ni..p cam da lari konsep..sbb bj ni cam tradisional sket...g pon su nk wat itam+putih kan...tetiba selid gold cam kelako....g pon nnt, nk cal org 2 la, cal org ni la..g tau tema da tukar..ssh la kan"

heheh..mesti korg bengang kan??sbb aku xtunjok dress wed aku?mn leh tunjok..nnt xbest la...after kawen k...pas kawen je..aku tros upload pic wedd...skrg ni..korg tgk aku test bj2 yg ade kat butik 2....saje nk nyusahkn staff2 kat situ...kesian dorg..pas try bj merah, try lak bj nie..try lg yg lain2, dan lagi, dan lagi...smpai la naik lebam...hahahahah

Jadi laki kan senang, dorg xpening...desgn dorg cam 2 jugak...suar bj!!!kalu pmpuan ni..nk kembang sn la, kembang sini la..terdedah sana la, terdedah sini la...opsssssssss!!!!terlebih sudah....xlah...bj aku xsexy pon..just nice utk org yg xbertudung...hurmm...k la, aku g tau wrna je k!!!wrna dress tue PUTIH (font harus wrna lain,kalu da putih jugak..apa yg korg nmpk...hahah)....hurmm..design bukan cam nieh....lain 100%....hurmmm..lagi.....ahhh!!!over pulak, kate nk g tau sikit...ecehhhhhhhh, nk tau tggu 3/10/2010...sabar la, kalu korg xsabar, aku ni ha..lg la xsabar nk.....nk kawen la!!!!hahahah

ok la....aku nk lik da...nnt kita smbg lg.....dadaaaaaaaaaaa....!!!

Jangan benci bilang cinta,Jangan marah bilang sayang, Jangan mendustai hati,Bila engkau memang suka....lalalalal(long jgn tukar tv...aku nk tengok cite 2)!!!!

credit 2 along@erin
(krn ko ade, aku menggewdiks...krn ko juga, aku ade teman..
krna ko peneman setia aku,krna ko BFF aku...thx dear)

No comments:

Post a Comment