Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 27, 2011

Lelaki Rupenyer Kamu ni yer......

 Salam readers.....

Pheuwwwwwww!!!PENAT la cam ni....asal ptg je ujan..asal ptg je ujan..yer2 aku tau ujan 2 rahmat..xbaik mengeluh akan sesuatu kejadian tuhan 2...tapi dlm keadaan memboyot cam ni...letih wowww...bwk kete dlm keadaan ujan...korg mcm xtau...azalinyer...Kuala Lumpur ni..asal ujan jam..asal jam, ujan..nk pulak kalu hari jemaat..perhhhh...dasyat!!!kemain lg kete berduyun2 berator kat hgway ni ha...masing2 xsabr nk smpai umh..nk jmpa ank..nk jmpa laki...nk jumpa ikan, ayam, daging..keje2 operasi didapo..masing2 keja nk balik cpt!!!...xckop ngan 2...potong Q...ade pulak..yg dlm ujan..leh cengkerama dlm kete!!!huhhh..letih la....dulu En. Oren ade...senang aku nk selit2....2link..aku jadikan 3....hihih..p skrg dgn Pak Tam..tidak lg selit2..pemandu berhemah gitu..hihi...

Hari ni..aku just nk share ngan korg akan 1 berita ni...igt lg x entry ni kan aku ckp IT'S A GURL....tapi dia telah bertukar kwn2..hihihi....Lelaki lewwwwwwwwwww!!!!!!hikhikhik...ms aku scan 2...aku da 5bulan..time kaki aku bengkak 2..tros la g wat scan..scan biase je...2D..so maybe ms 2...scan 2 salah..hihihi...Last Sat, aku g wat 4D scan...n hasilnyer doc kate :"Hurmmm...baby kamu ni lelaki...ni nmpk ni...anu dia....." aku tgk sambil tersenyum je...coz aku xkesah laki ke pompuan..jji dia sihat, n sempurna...cume laki aku tengin sgt nk pompuan...but at last...dia redha...biase la...sume pon ade keinginan kan...p bila tuhan 2 da bg seadanyer..kita kene la redha n terima... Alhamdulillah...uri aku da naik...amin....n baby sihat2 je...cume doc ckp baby cam kurus...maybe ikot genetik bapak dia..hehe..kalu ikot mak dia..harus cam belonsssss.... >_

hurmmm...nmpk x..hero sy tgh kangkang 2..hihihi..nmpk ape ade kat tgh2 tue..hehehe :) 
ats 2..jari2 dia....tp sy mcm bad luck...coz ms wat scan baby tgh meniarap...
so..muka dia xnmpk..kejap je dia bg tunjok..cume dari apa doc ckp..
muka dia cam saya!!!well ank mummy kan...
hihih


Da nk msk 7bulan ni...mcm2 ragam pulak...pedih ulu hati...mlm xlena tido, n masalah ngantok 2 dtg balik....wpon ckop tido...p ttp ngantok....haishhh...ni la dia kan...ptt la org kate...syurga ank..dibwh tapak kaki ibu...sbb dugaan dlm 9bulan ni...xterbls ngan kata2 @ wang ringgit....tiba2 cam sebak bila teringat khilaf aku pada ibu,,,wpon bkn sgt trok..tp setidak2nyer aku penah wat ibu terkecil ati ngan tgkah laku aku...maafkn saya ibu!!!!skrg br saya tau pengorbanan ibu menjaga sy sejak dr dlm kandungan hinggalah dewasa..

Wehuuuuuuuuuuu...chillexxxxx!!!hari ibu nk dekat..nk bg apa kat ibu tercinta.....???

Hurm.....chows korg...da kol 6PM...ms sudah time utk aku berperang di jalanan!!!doakan yg terbaik utk aku n Si Kechik ni k......
huge n kisss....muaxxxxxxxxxxxx

No comments:

Post a Comment