Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, April 15, 2010

3 OCTOBER 2010 - AHAD

LOKASI PERKAMPUNGAN PENGANTIN LELAKI & PEREMPUAN

Salam semua.....spt yg diminta..anda semua nk tau dimana lokasi perkahwinan Mr.Dzul & Miss Sue akan berlgsg...well....aku xwat kat hotel 5bintang pon kekwn...bukn xmampu..tp mcm xnk..sbb nk sshkan kwn2..kalu wat kat hotel kene protocol....(kakakakaak...sue2,xhabis2..ko ni kan..xsedar diri tol)....so, mjlis nikah akan diadakan pd 1/10/2010(Jumaat pagi) dan mjlis memperagakan baju di pelamin (sanding lol) pd 3/10/2010..majlis nikah akan diadakan dirumah Cik Sue (Sg.Besi)...alahai..gmbr umh aku xperlu la aku upload..korg bukan xtau...kalu nk g sg.besi@bukit jalil..umh aku nyemak je kat tepi hgway tue...well!!!lokasi perkampungan pengantin akan berlgsg dia TAMAN TASEK AMPANG HILIR...

majlis dijangka bermula ko, 11am-4pm...hurmmm....rasenyer xssh korg nk cari lakosi ni...kalu lalu MRR2 dr sg.besi ke Ampang..lepas Tesco Ampang ad
e satu Shell sblah kiri..depan 2 ade flat PPRT ..n depan 2..Flyover ke Ulu Klang...Dewan ni..betol2 blakang shell..p korg xleh la msk dr situ..korg kene lalu jln depan dia...kene by past MARDI...depan MARDI ade Shell & Petronas so msk simpang kiri Petronas tue..hurmm..ku rase korg maybe da pening kot...(tggu je la kad aku)..so pas Petronas ko cari direction tulis Kg.Pahlawan..msk simpang Kg.Pahlawan tue..hurmm..ko nmpk la jln nk msk ke Dewan tue..harap2 korg xsesat..kata ank jati KL...xkn cari dewan tue pon sesat kot...kkikikkikiki...

so..agak2 korg dpt bayangkan x lokasi aku ckp ni...lol!!!kate pakai hp canggih..apa brg kalu xngeti guna beb!!korg guna la GPS yg ade tue....p kalu sesat gak...jgn malu..jgn segan..korg benti kat Shel ke Ptronas ke..tnya bangla kat situ..kakakak...p maybe aku letak bunting kot...mintak2 korg xsesat!!amin...

So kat sini, aku de sertakan beberapa keping picha lokasi dewan tue...actually picha ni aku curi dr blogger lain(pinta diampun ya bu)hehehe...so pic ni ade pic dlm dewan, n pic dlm dewan lepas dideco dgn pelamin,meja n kusi....huhuhuhuhuh(xsabar rasenyer nk tggu mjlis aku ni, woitttttttt!!!aku da nk kawen!!!!)...

enjoy guys :))


MAIN ENTRY
yang 4segi kuning mcm kotak mancis nun di sebrang tasek tue..dewan yg akan
menjadi saksi merpati dua sejoli 2 nanti...tgguuuuuuuuuu...
Dewan ni,Court Bdmntn sbnrnyer!!kikikikik
hurmmm..nanti pas mjlis..leh la korg bersantai di tepi tasek k!!!
Pentas dewan yg da dihiasi dgn pelamin (dewan ampang lol)
Pandangan dr meja tetamu (dewan ampang lol)

nnt aku pon start berpimpin tgn sama pasngan aku yg mungkin
time ni...si dia da bergelar "suami"..omg...xsabar lol...
(dewan ampang lol)

so..kekewn wat do u think???ok x?tue je yg aku mampu..nk wat kat hotel...rasenyer..nk kene tggu apai jd mcm big.bos...xpon nk kene tggu kete sewa dia ade 30 bj mcm Martin(bos apai)..xpe la b..ayg time b seadanyer...apa yg b bg ayg..da ckop...pada mata ayg..sume perfect..mulut org kita xleh nk tutp...mungkin kita rase..sume ok.sume cantik..p ade gak yg nk complain,kondem..biase la kan..manusia...kita mmg xboleh nk puaskan hati sume org..so..kekewn, tggu perutusan dr raja sehari nnt yer (kad kawen)...

No comments:

Post a Comment