Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 19, 2010

Pondok Untuk Aku Berteduh Dr Dzul kpd Suria.....

Mahligai SuriaDzul

Salam semua...hurmm...kat luar 2 tgk mcm nk ujan da..gelap semcm....perut pon da bunyi...xtau nk wat topik apa hr ni...okies!!!let start..kita cite pasal
"RUMAH KU SYURGA KU" OK...Da agak lama gak kan korg nk tggu cite ni..aku pon xsabar...da 2bulan umh aku digodam..tp br mlm td..br ade mnunjokkan kesan ketara hasil dr godaman oleh bebrapa apek, n leng chai!!!tp....ade lg xsiap..kicten cabinet da order..p dorg ckp:- "1bulan balu itu cabinet siap haaa"hadoyaiiii...dlm bnyk2 bnda..2 bnda je yg aku teruja nk tggu siap..cabinet n slindg door dapor..ori from develpr umh 2..dapor xde sliding door...p aku request ngan tunang tercinta...so hasilnyer!!mengagumkan...thx so much b..previous entry tajuk "Sepetang di Ikea"aku de share story yg aku g jln2 kat ikea..kenan ngan 1 kicthen cabnet wrna merah cili..request gak ngan tunang nk cam 2....selang smggu dia update ngan aku, dia ckp :- "yang...cabnet wrna merah mcm ayg nk 2..ats bwh rm10k+++...mahal la yang..kita nk kawen g...b cari da wrna merah..p maybe bkn merah cam tue..but still cantik la...b amek yg tue k..harga dia murah kit dr yg ayg nak tue"...hurmm...xpe la b..ayg xkesah..(smmangnyer aku sedar, cabnet 2 mahal...tp gatal nk gak)huhuhuh...well, aku bersyukur dgn apa yg dia bg pd aku...untk pengetahuan korg..sume hasil renov adelah ikot citarase n apa yg aku nk..wrna cat, design cyling n kira 100% sume 2nang aku ikot apa yg aku nak...Ya ALLAH..AKU BERSYUKUR SGT..keje aku order je!!well...sgt bertuah nye idop...thx so much b....anyway...korg enjoy la tgk beberapa foto yg aku attach kan..cume de beberapa g brg xsiap..cat, grill, tukar pintu...nnt da siap sume...aku update g utk next entry.....dadaaaaaaaaaaaaaaaa


wall & cyling 2 living room

Kichen Cabinet xsiap g..omg!!apa la hasilye nnt...
b, order wrna merah cili yg ayg nk 2 kan???
kita tggu ok...contr ckp lg sebulan siap...

hAll..xda besat sgt..p rasenye kalu nk main
kejar2 ngan b boleh ni..hahaha
Slinding Door 2 Kicthen
(well ni la pintu khidmat yg aku nk 2, kecoh..penin tunang aku cr kedai cermin nk wat ni)


Apa la yg b tgh wat 2...hurmm..umh stil berhabuk g
n bnyk g yg xsiap.....
so cam ne???ok x?aku tau..korg de pandangan masing2..yg sorg kate cantik..yg sorg kate.."okey2 la..xde la cantik sgt pon" yg sorg kata "huhh..poyo je su ni..biase je aku tgk..cam umh flat je..xcantik pon" alhamdllah..at least korg jd pengkritik aku...tp apa yg mata aku tgk..aku da kenan..n thx so much b...AYG SYG B SGT2!!!!mcm2 da b wat tok ayg!!well...hasilnyer tggu pas kawen okis!!!ayg lak brkhidmat utk b...(ops..18sx)kikikikik...

2 comments:

  1. hasilnya nnt mesti cantik tue...syok bila renovate umah nie..ongkos pon syok gak..ngeee....

    salam kenal yer...:)

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu..tau xpe sis...cian 2nang..p xpe..dia da buktikan pd kita..yg dia mampu beli umh sndiri..tnpa bantuan sesapa..hasil titik peloh sndiri..amin..
    **ops....salam prkenalan yer..

    ReplyDelete