Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 5, 2010

Soalan Cepu Mas....

1) Siapakah diri anda di rumah?
-saya budak yg bnyk mulut..suke berckp...merepek2..ngumpat ngan mak hal kat opis, pasal kawan2...tunang...n terbaru..ngumpat pasal gf along(abg aku)

2) Siapakah diri anda disamping rakan?
- si mulut bechok....

3) 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
- Saya nk NIKAH
- Saya nak "Honda Jazz"
- Saya nk Honeymoon kat "kOREA"
- NK photoshoot..
-Saya nk 1set Lv (beg,kasut,belt,shawl)wahhhh..bkn gred A,,,TP ORI...apa kata kamu B?ayag cabut la bulu ayg yeh..beli sndiri..hahahahahah

4.Siapakah nama pasangan anda?
- Mr. Apai....his famly called him "ijoy"..my fmly called him "Dzul"..frnd called him "Apai"..n i called him..."BABY"...heheh..da tua2 pon baby....

5.Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
-Pemurah(dia lgsg xberkira,apa je mntk,he will try 2 get for me...but when i ask bout LV..he will said"sabar syg..b tgh keje kuat ni..."
-suke buat lawak...(wpon kadang sakit hati)
-huaaaaaaaaaaaaaaa...cpt menangis.....(he will cry, when i said"i think we better break...")bila dia ngis..he look like budak blom akil baligh....hahahah...mcm aku xnagis kalu dia ckp cam tue...
-mendengar kata....bila telinga dia dgr ayat ni.."b...ayg lapar..ayg nk mkn aym penyet"..memula dia akn wat muka...p pas 2..dia amek towel...mandi...xpon cuci muka..wat2 cam mandi la konon...pas2..."jom kita melantak!!!"hahahahah
-Baik hati....(tiap kali bday, anvsary, or dpt duit lebeh)dia akan tnya.."ayg nk pape x?ayg nk g ne?"wah hati aku berbunga2..n mulalah syaitan berlegar2 diats kepala....

6.Bila tarikh anda couple?
-30/nov/2003

7.Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
- Nov 2009...kami hampir putus tunang(alhmdllah, Allah itu maha kaya dan maha mgetahui..sesungguhnya kami ditakdirkan utk bersama...dan 2 sume dugaan dialam pertunangan hanyala "cobaan" dan dugaan...)

8.Lagu tema cinta anda?
ank itik tok wi...xpon Papaku Pulang dr Kota....

9.Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
B....ayg xmntk lebeh...ayg nk b syg ayg sepnuh hati...cepat sejok....p bukan smpai jd iceberg la...hurm..pe lagi yeh..ayg nk b jd seorg yg penyabar...n hargai lah aku sbg seorg wanita....

10. 5 Perkara menarik yg pernah Si Dia wat pada anda?
-candle lite dinner (30-nov-2009) "ayg..pakai cantik2 tau mlm ni..jgn pakai bj tido"huhuuh..cam pelik...tnya dia balik"np b...?"....dia jwb..."lowhhhhhhh...thn ni kan last kita clbrt anvsry kita..sbb next year,kita da nikah..so 30/nov bkn date anvsry kita lg....wahhhhhhhhh..teruja aku...
-new year 2010...dia belikan hadiah paling berharga penah aku dpt..wpon sblm ni ade lg yg lg berharga..cume aku je yg xhargai....huhuhuhu...(my vios had an excdent)so..2010 dia belikan myvie SE wrn pearl white..mntk jazz..dpt myvi....huahhhhhhhhh
-Dia beli umh..n he put my name on the agment....really appreciate..n the best thng is..he renov our house ikot apa yg aku nk...huhuhu...thx b..ayg syg sgt kat b...
-dia belikan Nokia N97...p da jual pon..sbb aku complain hp 2 hang..so pakai balik E71...but now..aku pakai E72 yg aku bg dia..alasan dia...."ayg pakai la hp 2..kalu b pakai rosak nnt..."so mcm xde makne jer....aku beli utk dia..p aku yg pakai...
-Tiap kali CNY n Raya time...dia akn bwk aku holday..huhuuhu..thx b..sbb ayg dittgung sumenyer..pendek kata..mkn tanggung,berak cangkung..hahahah

3 comments:

  1. berantu2 jawapannye.. aduhai.. ksue2..

    ReplyDelete
  2. hahahahah...ko mcm xtau kakak ko yg sorg ni kan...kata "si bechok"..well..kak su nk cma lak jwb soalan2 diatas 2...

    ReplyDelete
  3. ok.. nk try menjwb soalan cepumas 2.. kot2 blh dpt emas.. kayo ooo..

    ReplyDelete