Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 10, 2010

Bermulanyer Satu Cerita.................

Hi kawan2......sbnyarner aku ni xde la power sgt bab2 blog ni..tp rase mcm minat nk ade blog sndiri bila tgk kwn2 sekantor ade blog sndiri.....n lately ni, senjak 2 menjak ni...aku suke tgk blog2 bakal pengantin, n da jd pengantin...al maklum la....nk cari idea n share pengalaman ngan dorg ni.....hurm.....ckp pasal kawen...adoooiiiaiii...bnyk nyer bnda nk pk......doorgift la,pelamin la,baju la,catering la.....p yg paling penting....yg tgh pening skang ni..bab FULUS....kalu fulus ade..sume perkara pening diats dpt diatasi...huhuuhuuhuh....duit..ohh..duit.....
hurmmmmm.......pelamin kat ats ni..pelamin ms aku bertunang dulu....xde la meriah mana pon...tp ckop sempurna dimata aku..w'pon ade "sesetgh manusia" yg dok complain kate over la...tunang pon nk pakai pelamin...ade yg ckp..make up xcantik la....well!!ade aku kesah ke???apa yg penting aku, tunang n family puas ati..am i rite?ok....nnt aku upload lg pic2 ms aku tunang dulu k..n kita share sket persiapan ms aku nk bertunang dulu........

1 comment:

  1. hye su...acyually td da komen..pastu ttibe pc hang pulak..hihi..
    tp nak komen gak lg...hee
    setuju..klu ade duit,dptla semua ape yg kita nak...abaikan je mrk2 yg bckp tu, mjlis kita..sukati kita la kan..hehe
    klu nak di ikut ckp org skeliling..kate grand la apela...t lg kita mnyesal klu tak buat..haha
    btw, slm kenal ye...1st time sggah cni...
    slmt panten baru dan slmt mjadi ibu...=)
    i nak link u k...hihi

    ReplyDelete