Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 10, 2010

Sekitar Majlis Pertuangan Sue&Dzul : 22/03/2009

kupu2ku

HUHHHHHHHH.....lega rasenyer dpt sepupu yg rajin....aku tgh bz wat hantaran kat depan..dorg lak tgh bz dok gentil karipap yg dihasilkan oleh bonda tercinta...thx korang!!!!....lupa pulak nk inform..aku bertunang 22/3/2009 nk dekat sethn da bergelar tunangan org..setelah 8thn menyulam cinta!!!wah..ayat xigt.....hurmmm....aku kenal tunang aku ni da 8thn...so selama 8thn ni..mcm2 dugaan yg dtg...ckp je apa???sume aku da penah rase....tp mungkin jodoh 2 kuat...gado...clash..baik...couple balik...2 da perkara biase.....tp akhirnyer bertunang jugak!!tggal lg 1stage je lg..GERBANG PERKAHWINAN.....well!!!xsabar rasenyer nk jd isteri kpd EN.DZUL kita.....huhuhuhuu...bukan xsabar apa...xsabar nk harungi dugaan dlm alam pertunangan ni....seyes ckp!!!mmg betol...bertunang ni bnyk dugaan....tp nk wat cam ne...disebabkan fulus yg tidak cukop dan masalah tertentu so terpksa kita org ikat sethn lebeh...dijangka melangsungkan pernikahan pd 01/10/2010..insyallah!!!korg doakan yeh...amin...............







No comments:

Post a Comment