Wednesday, February 10, 2010

My Balerina Cake

(Bepang Coklat)

Cake Bertunang
(Pihak Perempuan)

Untuk bertunang ni..tema pihak pempuan pink+silver+putih....pempuan xdpt dipisahkan dgn wrna pink....hurm.....untuk hantaran belah lelaki pulak...biru turqoise!!!mjlis tunang aku ni..utk brg2 hantaran dr gubahan hantaran,deco, n sireh junjung..sume aku wat sndiri...1 pon aku xtempah kat kedai....aku rase mcm mahal n xbebaloi tempah kat luar...well!!!bukn la ckp aku nye gubahan 2 cantik...xla cantik sgt pon....tp disebabkan igin bajet cost..terpaksa la sume wat sendiri..lain la kalu aku ni kaya..mmg order je sume!!!!ni dgn pendapatan yg xseberapa ni...rasenyer wat sndiri lg jimat...cantik ke xcantik ke..sndiri yg wat..so...terima je la kan....cume kek & bepang coklat kat ats ni je aku order!!!!heheheheh.....bepang coklat ni makcik aku yg kreatif yg wat sendiri....n coklat 2..xde la makcik aku wat!!!beli la....bekas bepang 2..boleh mkn....
so...lepas je hbis mjlis...2brg ni yg jd rebutan...bakal kakak ipar aku nk...makcik tunang aku nk....hurmm..lantak korg la...sapa cepat dia yg dpt....so..tunang aku..gigit jari je la tgk kek n coklat 2....huhuhuh...kesian B...xpe la..ayang da ganti dgn lain kan...

1 comment:

  1. mcm mana nak order bakul kacang tuh...hihi help me!!!nak sangat

    ReplyDelete