Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 10, 2010

Hantaran untk b....

Hantaranku kpd tunang tercinta MR.DZUL
UHUHUHU......cANtik Kan????(perasan)hurm...ni lah hasilnyer setelah aku berjage siang dan mlm nk siapkan benda alah ni....tp aku berpuas hati..sbb org yg berada di sekeliling aku..sume puji hasil keje tgn aku....(dlm hati xtau la ;P)...plan awal...hantaran 9-11...tp bila da smpai kpg...makcik2 lak pemurah..tambah la lg 2 bekas hantaran...so jd la 13hantaran dr belah pmpuan...laki tetap maintain 9dulang jew....2 yg kalu pandang betol2..ade 2bekas yg pakai tibai je apa bekas yg ade....so..cake ni aku amek pagi sblm mjlis 2....bila da smpai kpg...makcik ckp..."apa kata kita letak cake ni kat depan skali,jd ketua kpd hantaran ko..su"..mmmm...gud idea..so bila da letak nmpk cantik pulak..n ade simbolik..konon2nyer...cake ni aku la...huhuhu...
hantaran belah laki...aku upload utk next entry yeh....

No comments:

Post a Comment