Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 9, 2010

Kad Kahwin Sudah Dipilih.....

Kad Kawen
(Tp ini bukan pilihan kami, hanya contoh semata2)
Salam....


ISNEN,isnen..isnen...monday..monday..monday...sgt borink,sgt benci bila tau hr ni hr senen..kan best kalu hari sabtu&ahad 3x dlm semggu..hahahhahah(ko ni su,suke sgt pk bnda yg bukan2...xmsk akal)haihhhh...lantak la...yg penting dtg keje, gaji masuk, n hari tetap berganti hari dan 1/10/2010 semakin hampir....opssssssssssss!!!!!sudah hampir tiba kan....???mcm xcaya, yg cik su ni bakal bergelar isteri kurang lebih 5bulan dr skrg....


Smlm, kami (su&apai) da membuang ms dan membuang sedeket duit dr saving accnt untk memilih kad kawen...biase la,hr ahad aku kene g umh Mr.Apai...mcm biase,smpai je..dia blom bgn tido lg...bj yg dia pakai smggu pon 2bakul xcuci lg...so ,mcm biase jugak...aku akan settlekan bj2 dia...(rasenyer b....almost 6year,ayg cuci bj b kan...da mcm rutin mgguan ayg..cuci,sidai,n iron,its ok...well,korg kene fhm ok...dia xde adik bdik pmpuan..tggal lak ngan ayh..so sapa la yg nk wat..kalu nk tggu dia wat..jwbnyer hr senen pakai bj yg xcuci, n kalu cuci pon maybe xberiron)p dia penah igtkn aku..jgn da kawen nnt, sume xnk wat!!!hahahahahah....


Da siap sume, naik je kete mcm biase..2-2 blur, xtau nk g ne..dia pandang aku, aku pndang dia..dia tnya:- "nk g ne ni yang....?" haih...dia tnya aku,dia yg drve...last week da g sunway piramid..wpon ati ade sket sakit..sbb tgk dia je yg shoping...pas 2 dia tnya.... :- "hurmmm..kita pilih kad kawen la...lg 5bulan je lagi..da leh tempah niehhh".....wau!!!tiba2 rase cam hapy,sbb tgk dia cam excited...ye la aku xterpk pon nk ajak dia g..biasenyer dlm pale dia igt umh je...hal kawen dia lgsg xpk...


Rupenyer,dia da target...bulan 5, stop pk hal umh...so concentrate pk hal kawen...well, korg tau la kan..biase kita p0mpuan yg risau hal2 kawen..dorg golangan adam ni..wat xtau je...apa yg dorg pk, apa yg kita nk,apa yg kita pilih..dorg ikot je...pas2, kalu kita xde duit...mntk je...aku takut nk usulkan hal2 kawen..sbb dia penah remind aku..."yang, boleh x bg b settlekan 1-1 keje, b tgh pening pk hal umh ni..bg b settle hal umh dulu..then br ayang tnya b pasal kawen ok"...so start dr 2...aku lgsg xtnya da pasal kawen..so im alone..a bit sad that time...tp bila pk lik, betol jugak..cam ne nk pk 2 bnda dlm 1ms....tp skrg, dia pulak yg nmpk excited nk uruskan hal2 kawen,..so guys..kad kawen aku da settle...tp xmo la tnjok skrg, xsurprise...huhh..lg dekat hr nk kawen ni...aku tgk dia semakin manja...semakin manja kan aku...b, nnt ayg over nnt..xmo la manjakan ayg sgt...sume ayg ckp..b ikot je...apa ayg order, b wat je...ok2...ayg tau b da bnyk berubah...well, nk jd suami kan....ayg hargai apa yg b da wat ni...


hehehehehe....berani la kan type cam ni,sbb tunang aku xtau pon aku de blog..cuba bayangkan kalu dia bace sume ni...owhhh ma god!!!aku rase mau kembang, smpai koyak suar dia bace pujian aku ni...xpe la..biar aku n blogger2 yg lain je yg tau,..aku mmg xnk dia tau apa luahan hati aku...bkn nk berahsia..tp rasenyer, biarlah rahsia......heheheheheeh

No comments:

Post a Comment