Sunday, May 9, 2010

Kejutan....

"B..saje je nk wat surprise....xnk g tau ayg awl2..ok x?"2 la ayat dia bila aku selak sliding door dapor...pas da sakan pilih kad kawen, lepak lak kat Ampang Avenue mkn seafood...xtau nk g ne...salunyer,bila aku ckp nk g umh kami kat Sentul dia salu ckp..."alah..xde perubahan,sm je mcm ayg tgk 2hr lepas..nnt2 la kita g"...huhhh...p kali ni..dia yg sakan ajak g umh since last fri..ptt la dia asyik dok tnya jadual aku....rupenyer Kicthn Cabnet kami da siap....p dia xtau g tau aku..bila aku tnya je.."b,bila kcthn cbnet ayg siap???"dia ckp lg sebulan...so xde la pk pape...p kejap je....last 2week order..last week byr..last week gak contrctor pasang kat umh....kekwn, ni la kicthn cabnet aku...yg aku dok bising2, merengek siang mlm....dok ckp.."b,ayg nk kchtn cbnet mcm kat IKEA tue..ayg nk warna merah 2....bleh la b...ayg xnk wrna lain..ayg nk merah 2 gak...kalu xdpt sama atau xdpt beli kat IKEA..tempah kat luar pon xpe..jji wrna merah..."well,ni la hasilnyer...

L-Shape
L-Shape (ade lg yg xsiap dapo n sinki xtarok g)
uiksss..sesat pulak gmbr b...dia tgh chk
kot2 de rosak ke....
yg ni bukan rumah kami..tp ni la Kicthn Cabnet @ Showroom Ikea
so...Kicthn Cabnet umh aku ni...aku amek idea dr IKEA
SAMA ke??mcm xsama, tp xserupa kan??kikikik
ok2...aku tau korg tgh ckp...."huhhh...xcantik pon..xsama pon mcm Ikea punyer..."hehehe,xpe la..jji aku bersyukur dgn apa yg dia bg kat aku...korg ni bnyk sgt la complain...kalu korg nk sgt dapo aku cam ikea..meh sini sponser aku....Kitch Cbnet kat Ikea 2 rm12k++ korg nk ke bayarkan??so yg ni..tunang aku dpt carikan murah dr IKEA..1set Kicthn Cbnet kat IKEA..aku leh wat 1set setgh kat umh aku..yg ni tunang aku dpt harga rm6K++..kalu nk more detail..just msg me k... i will recmn u guys 2 my contctor..no worries, no tax2...heheheheh....hurmm, pe lagi, dapo da siap jgn xberasap da....2 yg dia pesan kat aku...heheheh...smlm mmg kejutan dia mmnjadi...sbb aku sgt teruja n xsabar nk tggu Kicthn Cbnet...pape pon b...Time Kasih banyak2 b...lantak la dorg nk ckp xcantik..p mata ayg ni tetap nmpk cantik...dorg 2 jeles tue b..sbb ayg dpt Kicthn Cbnet wrna merah...(sbnyr..ni ayat nk sedapkan ati wpon telingan ni merah padam mndgr komen korg)b ckp...nnt kalu da set dgn lampu, brg2 lain..mmg cantik yang..yg kat ikea 2 cantik sbb da msk ngan lampu dia, akssri lain..nnt rabu ni lampu sume da siap..ha...ayg tgk la...hehehehe...xpe b, ayg bersyukur..da cantik da 2...ayg puas hati ok....Sumpah!!!ayg ikhlas ni..ayg puas hati ngan Kichtn Cbnet ni...kalu xpon..kita pakai dulu 3-4thn..nnt de rzki tukar lain....hahahahahhahaha...(su-sue, ko mmg xberubah bab2 mghabiskan mmg bg kat ko).....

4 comments:

  1. su, kabinet merah tu cantik.meleleh air liur tgk.nak jugak nak jugak.tp i takde umah sdr lg.hahahaha

    ReplyDelete
  2. thx wak!!!2 la...p xsama mcm ikea nyer....alah,nnt de reziki dpt la beli umh..yg pting, keje kene kuat..k!!!!

    ReplyDelete