Tuesday, May 11, 2010

Soalan yg telah diTag oleh CiK Puan Haida-Hida

salam sume, thx kak hida tag kita...mcm biase kita pg2 msk opis, akn on laptop...bukk ym pas2 bukk blog tgk ade 4lowwer br ke x..komen kekwn...so nmpk la msg akk suruh kita jwb soalan ni...ok,kita cuba jwb yeh,,,,,


1) Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
---> kita akan tikan depan dia pulak.....hahahahah...hurmm,biasenyer kita wat xtau wpon hati ni sakit...n kita akan renggangkan hbgan yg rapat,n cuba jauhkan diri dr dia..sbb golngan mcm ni sgt bahaya utk wat kwn...

2) 6 orang di hati anda?
---> Mr.Dzul, Abah, Mak, Along, Erol, Pisah

3) Anda rasa anda comel?
---> cantik 2 xla,p cute 2 mmg ade...hahahahhahahh(suke la,kita nk puji dr kita kan)

4) Single or taken?
---> taken by Mr.Dzul..not avlble anymore!!!!no entry....

5) Blog yang anda suka?
---> blog2 yg 4low kita, n blog2 yg kita 4low dorg......

6) Adakah bilik anda kemas setiap hari?
---> bkn tiap2 hr,tp sy akan pastikan bilik sy bersih setiap ujung mggu..hr lain tetap bersih, cume xdpt nk sapu hari2..yg peting mata xsakit....

7) Lagu terakhir yang anda dengar?
---> lagu ziana zain....(tgh dgr pon nieh)

8) Last text message?
---> b,bgn...ayg da pai opis..kol 9.30am da ni..t lmbt lak....ayg demam la b..k la t pai opis call ayg
(biase la..bkk je mata call tunang tercinta)

9) Last phone call?
---> "b,apa doc yg b nk elle bg 2..."2jam lepas call tunang tnya doc yg dia mntk....

10) Hari terakhir anda menangis?
---> last 3weeks....nangis sbb tunang tgglkn aku...xbwk aku g beli panching....(cehhh..2 pon nk majok)

11) List lima color favorite anda?
---> pink,putih,merah,itam,grey

12) Orang terakhir anda ber-YM?
---> eryn660...(dia nk merasa tom yam kat kedai abg wan..hahahhahahaha)

13) Game paling anda suka?
--->xminat game jugak mcm kak hida...xteruja n xhingin pon kalu si dia nk bg psp or ps3...mgkin amek, pas2 jual balik..beli beg ke,..kasut ke...hahahah

14) Adakah anda peminat MCR?
---> apa MCR 2 kak hida..su xtau...

15) Apa perasaan anda jawab tag ni?
--->geli hati,mcm nk guling2 kat sini(opis)hahahah

16) Anda rasa tag ini best?
---> besttttttttttttttttttttttttttttttttttt

17) Tag lagi 10 orang
---> hadoyyyaiiii..nk tag sapa ni...hantam saja lah.....

1. http://princess-are-you.blogspot.com/

2. http://inumatin.blogspot.com/

3. http://ashannweddinggallery.blogspot.com/

4. http://sayamaukawen.blogspot.com/

5. http://honeysour00.blogspot.com/

6. http://cikpuanmiera.blogspot.com/

7. http://segalanyedcnie.blogspot.com/

8. http://tintaduahati.blogspot.com/

9. http://terompahsurau.blogspot.com/

10. http://amymissunderstood.blogspot.com/

11. http://sharpshouter.blogspot.com/

so...uoallllsss...sudi2 la jwb k..mn yg kita xtag 2 pon...xperlu malu2 kucng..anda juga boleh joint skali....

2 comments:

  1. dah penah buat tag yg sama seblom ni.but thanks yer igt kite :)

    ReplyDelete