Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 4, 2013

Rahsia Saya Kekal Langsing!!!!!!!

Assalam & Hi,

EICEHHH.....tajok lgsg xbley bla kan!!!!!kalu nk muntah...sila kan muntah skrg...jgn ditahan2,,,kelak memakan diri nnt....kekekekek

Sejak dua menjak ni...ramai la kekwn fb...yg dok pm tnya..."apakah rahsia su kekal langsing mcm skrg...share2 la...."bila da ramai tnya...rase cam ponat la ha nk ulang2 cerita...kadang aku copy paste je dr msg sblm ni...sbb nk cite balik..type balik 1-1 ngan kelajuan hp yg da darurat...then tetiba dia kabur...!!!omakkaiii...rase nk ku baling je,,,p kalu baling...aku jugak yg rugi,,,p skrg tidak lg...sbb da dpt hp baru...tq daddy aqish,,,,hihih

Nak kurus mcm skrg bukan senang uolss....bnyk yg aku korban kan....nk kata hebat tu...xde la kot...sbb ade je kekwn aku yg lain...dlm ms 44hr tu,,,da dpt figure yg lama...p aku mkn thn gak la...kalu dikira2...betol2 boleh sarung jeans lelama yg size 25/26 tu,,,,time aqish da nk msk 1y4m cam gitu la....br leh selesa..sblm tu..boleh jugak sarung,,,,p nauzubillah!!!kalu masuk public toilet...mmg wat malu kaum...org dr luar 2 dgr...mcm kan aku ni kat dlm tgh bertumbuk...mau x!!!seksa gila nk sarung naik ke ats...dr tang peha ke ats...kadang smpai tersepak2 pintu toilet.....hahahahhahahaahh!!!!punya la bersungguh kan nk sarung!!!!!

Rase bersalah pulak x share ngan korg...sbb ade yg tnya2,,,aku ade amek pape pil diet x???then bila jwb xde...dorg rase xpuas hati....haishh...mcm mana ke nk kata yer...kalu da xamek tu...makanyer xamek la....ok..cite dia gini!!!meh dekat sini....senang sket nk cite....

ok!!!

Kalu korg 4low blog aku ni...diawal post lepas aku bersalin tu... click sini " http://kisahcintakita-suriadzul.blogspot.com/2011/11/saya-sudah-hilang-22kg.html " if korg tertinggal atau xperasan...aku da share,,,n da perjelaskan dgn terang...punca mengapa dan kenapa aku cpt kurus!!!!xde sebab musibab lain...hnya disebabkan oleh NONA ROGUY semata!!!!!

Percaya atau tidak...sampai skrg aku masih lg makan NR ni...tp bukan la set bersalin dia....NR ni bukan hnya semata2 set bersalin...dia jugak ade jual brg2 lain..penjagaan dalaman wanita selepas bersalin....i tell u what!!!!the result is super excellent....xperlu aku nk terangkn dgn jelas...cukop aku katakan....laki aku berpuas hati dgn duit yg dia telah laburkan utk pembelian NR ni....

Meh nk bg tau apa yg aku masih amalkan smpai skrg....

Sehingga kini....yakni 21hb ni,,,Aqish genap 2tahun,,,maka 2sudah berlalu....tp aku tetap maintain  amek NR...

Ni jadual makan NR bagi yg tidak lawas...means ade mslh sembelit...ssh nk membuang la senang cite!!!kadang 2-3hr pon xmembuang...jd ni program utk anda.. :-

  • Hari ke-9, start macam dari hari pertama.
  • Start dari dosej yang paling rendah. Kalau tahap kelawasan membuang tidak memuaskan, baru tambah dosej.
  • Untuk PHYTOX, sila berhenti makan ketika period dan sambung Phyto Cleanse Plus/Phyto Cleanse/Phyto Natal dan Air Akar Herbanika. Mula balik Phytox selepas hari ke-5 period.

*Sila ikuti Program Intensif diatas ini setiap hari tanpa rehat sehingga 2 minggu atau 1 bulan berturutan atau sehingga berjaya menurunkan berat badan anda!

Dan ini pula utk program diet bersama NR bg mereka yg lawas...asal mkn je membuang..asal mkn je nk cr toilet...nah!!!ini program diet utk anda :-
  • Hari ke-9, start macam dari hari pertama.
  • Start dari dosej yang paling rendah. Kalau tahap kelawasan membuang tidak memuaskan, baru tambah dosej.
  • Untuk PHYTOX, sila berhenti makan ketika period dan sambung Phyto Cleanse Plus/Phyto Cleanse/Phyto Natal dan Air Akar Herbanika. Mula balik Phytox selepas hari ke-5 period.

*Sila ikuti Program Intensif diatas ini setiap hari tanpa rehat sehingga 2 minggu atau 1 bulan berturutan atau sehingga berjaya menurunkan berat badan anda!

Trostrang ckp....cost dia agak tggi berbanding dgn pil2 diet @ supplement yg lain!!!tp kene igt...ni bukan semata2 utk kurus!!!!tp utk penjagaan dalaman korg...kalu takat kurus je lebeh...p service dalaman out,,,xguna gak betol x...kilang nk guna lama...jd kalu korg berhabis ke baju,,,ke bag mahal2...so utk kesihatan kita...apa lah salahnyer kan kita berhabis....p utk aku...Alhamdulillah...suami aku sentiasa sokong and menjadi penderma aku yg setia....

Tapi korg!!!pelis la...maintain n displin...walau apa produk skali pon yg korg makan atau amalkan..p kalu xmaintain...sia2 sume tu...jgn mengharapkan sesuatu tu berlaku dgn cpt..kalu kita sndiri xde displin diri...pengawalan makan..dr segi kuantiti amat penting yer sahabat2!!!elakkan makanan yg manis2...pegambilan makanan berat selepas pukul 7pm adalah satu kesalahan yg bsr....sesakali kalu teringin...cam terjebak ngan makan malam dan agendanyer menarik...maka!!!jamah la ia...jgn ditenung2 shj.. :)))) tp igt!!!lepas tu...diet kaw2 utk smggu....

Bagi aku yg da amalkan bnda ni selama 2thn...aku da xikot jadual ats tu....aku akan skip2 2-3hr....tp utk korg yg baru nk mula ni...sila lah amalkan jadual tersebut,,,tp sila igt...jadual ni amat berkesan utk mereka yg br shj melahirkan ank...bg mereka yg anknya telah pon mencecah sethn keats...ia masih ttp berkesan...ttp agak makan masa sedikit!!!!

****aku bukan la agent @ juru ckp bg pihak NONA ROGUY!!!tiada lgsg imbuhan mahupon insentif dr pihak NR!!!ttp...bercelotehnyer aku disini...adalah utk berkongsi kecantikkan aku bersama korg!!!!abaikan...pujian keats diri sndiri itu...hahah...

SEMOGA BERJAYA UOLSSSSS!!!!anythg just pm aku k!!!!


Gambar bertarikh 29/June/2013


Gambar bertarikh hr ini : 4/July/2013



X igt bila tarikh!!!p yg pasti...bj merah tu aku!!!!hahahahah

6 comments: